Mne to prijde stejne. Jako zakaznik ocekavam, ze mi zbozi dojde. A kdyz ne, ze mi vrati penize. Ale nenapadlo by me resit, jestli nahodou nevyziska firma neco pri ztrate balicku. Jako firma delam vse pro to, aby zakaznik mel balicek. Kdyz nekde vznikne problem, resim to tak, aby dosel jiny balicek nebo vratim penize. Az pak resim reklamaci s postou a cekam na jeji vyjadreni. Zakaznika se to uz netyka, uz ma doma nahradu nebo penize na uctu. Osobni zkusenost s reklamaci u posty nemam, ale urcite to trva dele a asi se nevraci 500. Vzdy se rika "cena do 500 Kc."
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.