Záleží na tom, jaké call centrum máš na mysli. Já jsem pracovala nejdříve na CC jedné banky. Jednalo se pouze o příchozí hovory - vyřizování požadavků, stížností, rady ohledně netbanky atd. V té době se ještě nedělal žádný aktivní prodej, takže pohoda. Pokud člověk odfiltruje, že ho občas někdo seřve. Jedno z mých nejlepších zaměstnání. Po MD jsem byla dlouho bez práce a tak jsem začala pracovat v telemarketingu - ten máš zřejmě na mysli. Myslím, že jsem hodně odolná, ale tohle jsem vydržela asi 9 měsíců. Nesmyslné plány na prodej nesmyslných výrobků a služeb, 100 x za den tě někdo pošle k šípku, případně i jinam
Denně musíš obhajovat, proč jsi nesplnila plán a co uděláš pro to, aby to zítra bylo lepší.Ano, zřejmě se tam dají vydělat slušné peníze, ale není to práce, která se dá dělat dlouhodobě, I když znám pár lidí, co to dělají už 4 roky