Přidat odpověď
To není o tom, zda je učitel férový či ne. Je to prostě tehdy, pokud má dítě pocit, že není ohodnocen spravedlivě.
Vzpomněla jsem si na to, protože teď při psaní čtvrtletní práce ze zeměpisu se syn cítil poškozen, neboť nestihl všechny otázky a zjistil si, že děti čtvrtletku psaly v době, kdy byl nemocný a když přišel, tak ji psal hned první den /ale to není nic divnýho, u nich to tak funguje/, ale učitelka dorazila do třídy pozdě, pak dala ostatním práci a pak teprve jemu zadání - což bylo dle jeho názoru zpoždění cca 10-15 minut. A jak vše nestihl, tak pochopitelně dostal dvojku a nestihl ani dobrovolnou otázku a navíc dospěl k názoru, že díky tomu se znehodnotí celá jeho pololetní práce a učitelka dojde k názoru, že neumí, když umí. Takže se ozval, ozvala se i nějaká další spolužačka, že to bylo u ní stejné. A učitelka je vyzkoušela a bylo. Sice známka se nezměnila, což syn chápal, že to nejde, ale byl spokojený, že učitelka si ověřila jeho znalosti a dvojka nehrozí.
Předchozí