Přidat odpověď
No, pokud máš tohle myšlení, jak "to fakt nejde" a nenapadá tě vůbec, jak by to šlo, je to známka toho, se do podnikání spíš nepouštět (nic ve zlém, já to mám trochu podobně). Pokud chceš dělat "průzkum trhu", abys zjistila, jestli si lidé budou kupovat konkrétní sýr, pak mám obavu, že nejdřív nějaký sýr musíš vyrobit "na zkoušku" a musíš tedy taky vědět, kolik by cca stál, když bys ho dělala ve větším. Možná, až zjistíš, že by byl drahý jako parmazán a přitom žiješ někde na vesnici na Vysočině, tak i bez průzkumu trhu dojdeš sama k závěru, že "ze dvora" ho asi neprodáš. Tj. buď najdeš odběratele-obchodníka (což znamená snížení zisku) nebo musíš dostat jiný podnikatelský nápad ...
Předchozí