účo,
a teď dočítám dozadu a můžu to rovnou zabalit. Dějepis a zeměpis jsou mé hodně slabé stránky, prostě to nedám bez přípravy a plácám se v tom podobně, jako dejěpisáři ve vzorečcích pro rovnoměrný přímočarý pohyb.
Taky vím, jak učila pohyb a sílu přírodopisářka, řeklo by se, přírodní vědy, to by mělo jít, a ono houbeles, ale protože já jsem na tom stejně v tom dějáku a zemáku, tak to prostě beru tak, že člověk by měl hlavně své slabiny znát a až na výjimečné suplování by se do takového předmětu neměl nechat uvrtat.
Jako já s tou hudebkou, jsem skoro analfabet a stojí mě to týdně strašně moc práce, abych ty děti alespoň nekazila, když už jim nemám co dát.
Představa, že bych měla být schopná odučit obsah celé ZŠ, je pro mě neskutečná. Nedala bych to
.