Přidat odpověď
OK a o čem tedy diskuze je? Jak se nadřou učitelky? Nebo že jim lidi "závidí" volný čas? Nebo že jejich vysokoškolský vzdělání je neoceněný? Kudlo, dneska ale na VŠ jde každý, vysoká škola už není argument. A zodpovědnost? Tu má např. každý, kdo si sedne za volant. I ta nevzdělaná pečovatelka má zodpovědnost za osoby, který jí jsou svěřený.
Ještě k té VŠ - u dcery na základce je jen jedna její spolužačka, co se vyučila a pracuje. Ostatní odmaturovaly a všechny pokračují na VŠ nebo VOŠ. Stejně tak dcery spolužačky ze střední školy - jen dvě šly pracovat, ostatní pokračují na VŠ nebo VOŠ. Jak tohle může dopadnout? Hele, dceři posílá její kámoška, co dělá ekonomickou VŠ k opravení německý práce k zápočtu - to je taková úroveň, že i já bych to zvládla bez chyby levou zadní, to jsou holý věty o koníčkách, další rok holý věty o rodině, prostě děs, běs. A z těhle škol lezou budoucí inženýři, mimochodem je to normální státní VŠ.
A ještě k tématu k učitelům - znám dvě učitelky, co nemůžou sehnat práci v oboru. Mají praxi, jsou to normální šikovný zodpovědný ženský, jenže po mateřský to tak nějak různě pytlíkovaly jen na záskoky na dobu určitou až byly nakonec bez práce. Na druhou stranu tady ve školkách i školách učí mladý holky po maturitě a VŠ si dodělávají dálkově při práci-jo jasně, je to dobrý džob a tak jsou tu tyhle trvalý místa jen přes známý, jenže to tady mi taky už bylo tolikrát vyvraceno, že na doporučení o šikovném zaměstnanci dá každý víc, což se ovšem o holkách bez praxe a bez vzdělání říct nedá, že.... Jo a jedna z těch nezaměstnaných učitelek dojížděla jako asistentnka pedagoga, bohužel teď i o tuhle práci přišla, protože jí nebylo uznaný její pedagogický vzdělání a ona neměla dle zákona požadovaný kurz nebo speciální pedagogiku, byla jen "obyčejná učitelka druhýho stupně".
Předchozí