Přidat odpověď
když dítě neví, tak neudělá, nebo zkusí a udělá s nejistým výsledkem, to přece nevadí, nebo jo?
vysvětlení "nepřišel jsem na to" nebo "zkusil jsem to takto, ale nevím..." je přece dostatečný, pokud je ve třídě polovina. nebo i kdyby jen pětina dětí ,který neví, tak musí učitel vysvětlit znovu a třeba jinak, ale co zjistí, když děckaám rodiče obvolají osatní a s úlohou pomžou? učitel vysvětlí zase další věc stejně, děcka zase nepochopí, rodiče budou nadávat, učitel bude žít s pocitem, že je všechno v pořádku - to k ničemu není, to je snad lepší vzít děníček a učitelce napsat, že děcko neví, aby věděla, že se sanžilo, nezapomnělo na úlohu, ale potřebuje třeba od učitele vrátit vysvětlování o krok zpátky a navázat, jinak to k ničemu není
Předchozí