zerat, nesouhlasím s tím, že nejlepší je kombinace - kombinace češtiny a aj, předpokládám. stojím si za tím, že nejlepší je výuka jazyka v jazyce, vč gramatiky apod. jenže, a tady narážím na problém - pokud je dítě jazykově velmi nenadané, nebo má podprůměrné iq - a já jich mám v jistých skupinách takových většinu, protože mám zpravidla ty slabé skupiny - tak to vyžaduje hodně úsilí a práce, jak to těm dětem předat a do nich to dostat. ty děti sice nasávají, ale často velmi rychle zapomenou nebo vůbec nepochopí (a to i v češtině).
u jazykově šikovných dětí považuju výuku aj v češtině (i v kombinaci) za lenost učitele, to je pak jiná práce.
pořád jsi mi ještě neodpověděla - učí tvůj muž na zš? pokud ne, proč - má možnost alespoň něco změnit

na tohle se ptám z toho důvodu, že tu opakovaně píšeš o tom, jak tvůj muž kritizuje systém výuky aj ve školách, a že sám učí. proto mě to zajímá.