Přidat odpověď
A já zase nemám děti zrovna tupé, přesto z té matiky trojku mají. Na jednu stranu zvládnou alespoň domácí kolo matematické olympiády, na druhou stranu bojujou s výpočtem jednoho rozměru v trojúhelníku, když znají obsah a druhý rozměr. Někdy až žasnu, co zvládnou a jindy zase, s čím mají problém. Ono k tomu leckdy stačí, že se učitel s žákem prostě nesejdou (myšlením, výkladem).
Zatím se nám ještě nestalo, že by dítě něco nepochopilo vůbec, ale holt často, než se přijde na to, že něco nepobralo, stihne chytit nějakou tu horší známku. Tak holt mají trojku, za rok to může být všechno jinak.
Z fyziky má jedna (na matiku tupější) jedničku, druhá (přirozeně spíš bystrá, ale zase s jinými problémy) dvojku, teď v druhém pololetí asi spíš trojku.
Předchozí