Přidat odpověď
Lízo,
byla jsem fakt naštvaná. Ne proto, že by se bořil svět, ale proto, že jsme měli radost z toho, jak se sám na tom druhém stupni zlepšil... mysleli jsme si, že dostal rozum. Dokonce si přestal kreslit do sešitů a písemek vtipy s tím, že důležitější je ta látka než vtipy. Nejde o to, že by to bylo samo o sobě nějak strašný, ale v kontextu s tím, co tomu předcházelo, mě to prostě hrozně zklamalo. Zvlášť když i v předmětech, kde problémy nemá, mu hrozí o stupeň horší známka jen proto, že má x pětek za nedonesený domácí úkol, projekt, za neprovedenou opravu v sešitě. Jasně, je v pubertě, jsou takoví všichni a někteří i horší, ale když ti na jednu stranu dítě "moudře" vykládá, jak všechno chápe a jak si uvědomuje tohle a támhleto a pak vidíš ty výsledky, je to docela sprcha.
Předchozí