Přidat odpověď
U nás se to dopisuje při hodinách. Což má své výhody a nevýhody.
Výhodami je, že se dítě nemusí nikam štvát na 7, přes poledne apod., nenabourá to typický režim (nebudí ostatní, kteří mají třeba od 9.00, odpolední a pod.). Učitel je méně pozorný - užití taháku, nápověda apod.
Nevýhody: Přijde o další látku, kterou musí doplnit, horší soustředění, někdy ho někdo může nekolegiálně otravovat.
Ale u nás by se na ZŠ nikdo z učitelů na 7.00 neštval, pokud nemá nultou.
Kladu si otázku PROČ se to doplňuje? Co jako učitelé děláte, pokud si někdo písemku NEDOPLNÍ? Syn (VI v 8lG) byl 3 týdny nemocný, unavený astma spojené s virózou, špatně se mu dýchalo, doktorka chtěla aby zůstal doma. Pak ovšem nastaly dostihy, 7-8 písemek týdně. Když mají 1-2 písemky z jazyka týdně a mají 3 jazyky... (V podstatě asi 5 předmětů, když se vezme i "konverzace" a "Sprachdiplom".) No a teď se z toho sesypal a neuroložka ho zase nechala doma... Už cca třetí ve třídě.
Předchozí