U matematiky je to problém didaktiky. A to velký problém. Jinak inteligentní člověk ty strašné "nabiflované, ale nepropojené" znalosti nemá, to je normální kec bez opory v realitě, to "propojování" je jedna za základních charakteristik myšlení. I když to - jako všechno ostatní- je i otázka míry. Samotné šprtání je neefektivní, učení a růst bez faktického základu taky.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.