Přidat odpověď
Martino, moje děti nevědí, co mají ostatní děti, protože nikomu žákovské neprohlížejí. a pokud by se tak stalo a ony za mnou přišly s tím, proč mají za něco stejnou známku jako Pepa, kterému to jde hůř, tak jim to vysvětlím. normálně bych jim řekla, že pro Pepu je to velký pokrok, protože mu ... tak dobře nejde a potřebuje víc pomoct, a tak paní učitelka hodnotí to, jak se snažil a jak velký pokrok udělal. zpravidla tohle děti samy ocení, protože nejsou blbé a samy to vidí.
podívej, mně se hodně špatně hodnotí Klárka, která má výraznou dyslexii, Honzík, který má zase dysortografii, v porovnáním s Tadeášem, který nemá žádnou poruchu a učení mu jde o mnoho snáze, než těm dvěma předchozím. Přesto můžu ohodnotit, že Klárka mi sice píše chyby, ale doma s ní hodně pracují a ona opravdu dře, a je to vidět, a udělala velký pokrok, a taky holt ohodnotím hůř Honzu, se kterým doma nikdo nepracuje a on to sám fláká, a jedinou péči má u mě v doučování. Stejně tak ohodnotím Tadeáše, který je ohromně bystrý a učení mu jde jakoby mimochodem, ale pokrok udělal třeba v porovnání s Klárkou menší, daleko menší.
Předchozí