Jako rodič i jako dítě bych byla určitě pro rozdělení podle dovedností. Nás takhle dělili až na střední, ale teprve za ty dva roky, co jsme měli francouzštinu odděleně jsem se pořádně něco naučila. A proč se vlastně nesmí dělit třídy podle studijních výsledků? Aby se náhodou nenaučily v jedné třídě něco navíc? Pak se můžou divit, že chytrý děcka utíkají na víceletý gympl
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.