Můj ideál by byl dělit výhradně podle schopností, klidně i napříč ročníky. Což je určitě nerealizovatelné, takže alespoň v rámci ročníku podle schopností. Jednoznačně. Nemá cenu tlačit slabé děti kupředu a učit je nové věci, když ještě nepobraly základy, a je škoda neposouvat kupředu děti, které by na to měly. Samozřejmě lze učit jednu skupinu i dvojrychlostně, ale to je náročnější. Učitele bych prostřídala tak, aby každý učil v některém ročníku slabší skupinu a v jiném tu rychlejší, aby mohl střídat metody práce a nevyhořel.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.