Přidat odpověď
Kudlo, můj syn měl problémy na ZŠ. Je to puberťák, ale troufám si říct, že jinak je to hoch příjemné povahy a slušně vychovaný. Ovšem je velmi, velmi citlivý na jakkoliv povýšené a direktivní jednání. To nesnáší a víceméně mě vycepoval, že žádné móresy typu "jsem starší, tak si k tobě mohu dovolovat" na něj nemohu uplatňovat. A já to považuji za správné. Ovšem na ZŠ hodně narážel, pořád jsme něco řešili. Podotýkám, že si učitelky ani nestěžovaly, že by byl drzý, ale že prostě diskutuje a bojuje za své pravdy. Nemyslím, že vždy byl v právu a umím si představit, že to i přeháněl, typicky po puberťácku, ale podstatné pro mě je, že cítil potřebu bojovat.
Na gymnáziu nemá problém, nic neřešíme, naopak jsem se dokonce dočkala i chvály.
Nevěřím, že je to výhradně tím, že by se dítě přes jedny prázdniny úplně změnilo.
Jsem přesvědčená, že podstatnou roli hraje přístup ze strany učitelů.
Předchozí