Přidat odpověď
Já výuku cizího jazyka beru jako komplexní záležitost, to dítě se musí naučit rozumět mluvenému, naučit se číst a samostatně se ústně a písemně vyjadřovat. Tím, že se třídy na cizí jazyk dělí na menší skupiny, je tu možnost přistupovat k dětem individuálně, což v těch skupinách dělených podle výkonu jde mnohem snáz než ve smíšených skupinách. Není to o tom, že někdo měl zatajit slovíčka při rozřazovacích testech a byl by na tom líp. My máme test udělaný tak, aby se poznalo, jak na tom to dítě je celkově. Navíc se dělají zkoušky i z Čj a M. Takže to dítě, které je v jazykovce, je celkově lepší, ne jen v angličtině. A já teda snahu a přístup k předmětu do hodnocení zahrnuji, pro mě to je podstatné. A neodpustím si poznámku, že řešit známkování ve skupinách podle jaz. úrovně mi přijde stejně mimo, protože jsem se setkala, že mezi jednotlivými školami jsou tak velké rozdílu v tom, kde má žák jedničku a kde dvojku nebo trojku, že bych toto fakt tak moc neřešila.
Předchozí