rozhodně si nemyslím, že důvodem vedení školy pro smíšené skupiny je to, že se bojí, aby jim učitelé nevyhořeli - na to přeci stačí, aby nedávali učitelům všechny skupiny slabé a trošku to zpřeházet. spíše si myslím, že se bojí z důvodu napadání rozřazení do skupin rodiči nebo žáky. U nás třeba studentům zásadně tajíme, která skupina je lepší/horší ani jim tak neříkáme - oni to samozřejmě stejně asi tuší, jak na tom jsou.
a k otázce - na gymplu jsem jako úplný začátečník zažila smíšené skupiny, někteří spolužáci přišli z jazykovky a mluvili plynně německy, pak spousta těch co uměli trochu a pár začátečníků jako já. přístup učitelky - v hodinách němčiny mluvíme jen německy vedl k tomu, že jsem byla v neustálém stresu a před hodinou němčiny brečela, málem jsem propadla, chodila jsem na doučování celé studium. dodneška je mi ten jazyk odporný a na vyučující z 1.a 2. ročníku vzpomínám s neláskou (ač byla v podstatě normální - přísná, spravedlivá a mluvila pořád německy). pak jsme dostali jinou, ta mluvila aspoň někdy česky.
takže za mě - podle úrovně znalostí, schopností.