Přidat odpověď
Tak jen pro Vaši představu výsledného známkování na vysvědčení - paní učitelka dělá známky tak, že si spočítá průměrnou známku z předmětů a je jasné, že pokud máme například z matematiky pět jedniček, k tomu jednu trojku a kouli, že se nikdy nemůžeme dostat na pěknou známku na vysvědčení, takže a´t počítáme, že budeme mít dvojku.. No tak mi to evokuje ZŠ rok 1985, kdy jsme jeli podle podobných tabulek a bylo jedno že i když se ti 5 písemek povedlo skvěle a u jedné jsi zaváhal, máš smůlu - to se totiž u nás na škole nesmí! No co dodat.. Mě tohle průměrování neskutečně bere energii, je to tak strašně zbytečné, měl by se posuzovat celkový pokrok, co se dítě naučilo a my se naučili opravdu hodně - bezproblémově číst, opravdu slušné psát a počítat, ale přesto budeme mít asi nejhorší vysvědčení z celé třídy.. přijde mi to extrémně nespravedlivé už vůči synovi, který je chytrý kluk, jen vidím že zrovna s nepozorností prostě ještě nějaký čas bude bojovat. Ale věřím, že s jinou školou najdeme jiný, individuální přístup. A nepůjde mi o to, aby dostával jedničky, ale aby s ním někdo pracoval jako s člověkem a ne jako s jedincem zařazeným do tabulek průměrnosti... Hlavně nevybočovat!!
Předchozí