Přidat odpověď
Minulý týden jsme si koupili novou rychlovarnou konvici. Stará po 10 letech dosloužila, byli jsme s ní spokojeni, ale Moulinexse už nevyrábí, tak jsme vybrali Sencor. Já jsem se přikláněla ke koupi skleněné konvice, ale manželovi a dětem se líbila tahle, já jsem na sklu netrvala, koupili jsme ji. Objednali jsme ji přes internet v TS Baohemia a vyzvedli u nich na prodejně. Konvici opakovaně vyváříme vodou i octovou vodou, ale výsledek žádný. Voda pořád páchne. Minulý týden jsem si z ní (po 3 dnech opakovaného vyváření) zalila mátový čaj. Máta ten pach přerazila a mě pak celý den šíleně bolela hlava, což připisuji účinkům toho, co se do vody uvolňuje, protože jinak mě bolí hlava jen při horečkách.
Nevíte, jak to je, když si koupím zboží přes internet a vyzvednu na prodejně? Můžu to taky do 14 dní vrátit nebo budu muset reklamovat? Už tuto konvici nechceme, koupíme raději skleněnou.
Díky
Předchozí