| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Nastoupila jsem čerstvě do práce. Jsem moc spokojená, práce mě baví a naplňuje. Jediným problémem je moje kolegyně. Pracujeme ve dvou, takže jsem na ní jako nováček závislá. Jenže ona mě bere jako konkurenci, nemá zájem mě zaučovat, téměř všechno, co dělám, kritizuje. Mám dojem, že jí vadí moje iniciativa a aktivita. Když se jí na něco zeptám, poradí, ukáže, ale jen stručně a rozhodně nevzejde impuls od ní.
Snažím se jí nevšímat a poradit si sama, ale nemůžeme spolu 8 hodin na jednom místě mlčet. Jenže já fakt nemám chuť ani potřebu s ní mluvit a vzhledem k tomu, že jsem beránčí povaha, nechci ani vyvolávat konflikt. Jednou jsem na ni zvýšila hlas, před zákazníkem ze mě dělala debila, a to ona hlas zvýšila ještě víc.
Lehce jsem to nadhodila vedoucímu, ten mi oznámil, že ona je holt taková, že oni si už na ni zvykli a ať si to neberu osobně... Upřímně, těším se, až odjede na dovolenou. Budu sice v mnoha věcech tápat, ale rozhodně budu víc v klidu.
Zažily jste něco podobného? Jak jste se k tomu stavěli?

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 8-4= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.


(C) 1999-2018 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.