Přidat odpověď
Já jsem nic podobného naštěstí nezažila, ale cítím s Tebou.
Možná jsem taky naivní, ale docela mě překvapuje, kolik lidí tady dává sodu Tobě a brání tu kolegyni, protože to, co píšeš, zní dost příčetně a naopak ta kolegyně se jeví jako taková ta protivná úřednice "smrádek, ale teploučko, doklepat to do důchodu, ale hlavně se nepředřít". Spousta lidí si tu často stěžuje na laxní přístup úředníků, a teď se mi skoro jeví, že osobu, na kterou by si normálně asi stěžovali, brání jako lvi.
Čím to? I když vezmu opravu na to, že může být otravné, když je někdo jako nováček moc horlivý, aniž by ještě pronikl do systému, který kritizuje, tak z toho, co píšeš, se mi jevíš jako příčetná a v právu Ty. Ale je možné, že se mýlím, nemám takové zkušenosti s prací v kolektivu, tak se upřímně ptám těch, co tu kolegyni brání, PROČ?
Protože mně se jeví jako člověk, který se v práci fláká, je nepříjemný a navíc neloajální (to vynadání před zákazníkem, není o to, že to řekla, ale JAK to řekla). A taky co tedy měla zakladatelka říct šéfovi na přímý dotaz, jak s kolegyní vychází, zazněla tady dost ostrá kritika toho, co řekla, skoro jako že ji práskla, ale co tedy měla dělat? říct, že je všechno OK, když není? Vždyť by to bylo zavádějící a mohlo by se to otočit proti ní? Nebo to říct nějak kulantněji? Protože krýt takové chování mi přijde docela kontraproduktivní.
Nechci provokovat, fakt se ptám vážně, zajímal by mě názor nějakého "ostříleného kancelářského matadora", jak tahle dynamika mezilidských vztahů na pracovišti funguje.
Předchozí