| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Setkala jsem se s názorem odborníka (bohužel už si nevybavuji jméno ani přesnou funkci, snad psycholog), který tvrdil, že pokud člověk v dětském věku, nebo nejpozději v dospívání, nenajde vztah ke sportu, tak pak už nikdy sportovat nebude.
Co si o tom myslíte? Případně máte v okolí někoho, kdo toto svým životem popírá?

Já sama jsem ta výjimka (možná potvrzující pravidlo :-) ) - do středního věku (dost přes 30 let) jsem se sportu vyhýbala, nebavil mě, tvrdila jsem, že "mně se žádné endorfiny nevylučují, já se leda zpotím" a aktivní pohyb jsem zařazovala jen z donucení, pokud jsem potřebovala zhubnout ~f~
No, pár let po druhém dítěti jsem kvůli otimalizaci váhy a kodice začala jezdit na kole, zprvu jen kvůli tomu, ale pak mě to začalo dost bavit. Půl roku na to jsem přidala běh a za další půlrok plavání. Teď jsem v stavu závislosti na pohybu, hýbu se denně, když nemůžu 2 dny po sobě, tak mám absťák. Třikrát týdně chodím na tréninky, závodím (vcelku i úspěšně) a sportem žiju ~:-D Občas si při pohledu na sebe říkám, kde se to sakryš ve mně vzalo a taky proč jsem něco takového nedělala už dřív...?
Co vy? Je tu někdo stejnej "sportovní magor na starý kolena" :-) ?

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 9-2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.