Můžete paní Míšo více rozvinout svoji filozofickou úvahu o snažení se chudších rodičů? Pokud je ve třídě dítě právníka (500-2000Kč/hod) a dělníka z ČKD (50-80Kč/hod), ráda bych věděla, jak se má tento dělník více snažit - vystudovat práva na které nemá ani kapacitu ani finance? Nebo chcete Vy filozofko rozdělit děti do škol/tříd podle příjmů rodičů - pak by totiž nepomohly ani ty uniformy. Co se cenných doplňků apod týká, děti do jistého věku neznají hodnotu peněz a neví tedy, zda telefon/doplněk stál 10 nebo 10 000 Kč - a ani je to nezajímá, neboť má-li telefon barevný display,JAVA hry a polyfonní zvonění,nevidí a nehledají v nich rozdíl. Jádro pudla je podle mne z 90ti % v rodině - kolik matek před dcerami horečnatě pomlouvá s kamarádkou sousedku jak nemožně se obléká, jak hroznou má barvu vlasů či o kolik zase ztloustla...Dítě to pak aplikuje ve škole...Další věc je vkus matek, které-i když třeba mají peníze- navlečou děti do tak příšerných kreací, že i kdyby ty hadry stály destitisíce, děti v nich vypadají jak strašáci ("čím víc pruhů tím větší adidas").
Předchozí