Přidat odpověď
občas se u prvňáků nachomejtnu (cizí jazyk) a co tak vidím, tak je to třída od třídy, dítě od dítěte. dost dětí je z domova nadrilovaných, poznají písmenka, ale velmi rychle se rozdíly setřou, protože to, že dítě umí písmenka či je spojuje do slov, neznamená, že je dítě nadané. dvě moje děti číst s nástupem do školy uměly, naučily se to samy, ale taky to bylo tím, že nastoupily v necelých 7 letech, díky podzimnímu datu narození. kdyby nastoupily v jejich 6,5letech třeba, číst by teprve začínaly, ten zájem o písmena přišel těsně před prázdninami. dnes není rozdíl mezi dcerou, která neuměla ani písmena a "čtoucími syny", všichni čtou dobře a rádi.
to, co píše delete o širokém rozptylu schopností jednotlivých dětí ve třídě, je fakt, dnes v jedné třídě najdeš i děti, které by dříve byly zařazeny do zvláštních škol, vedle dětí s nadáním.
Předchozí