Přidat odpověď
u nás to tak máme, vloni jsem takto pracovky měla. nebylo to špatné, ale narážela jsem hodně na to, že jak děti, tak i někteří rodiče to měli za opruz. běžně jsou pracovky i výtvarka brané jako odpočinkový předmět, tady do toho měli ještě jazyk, hodina byla vedená jen v AJ, což bylo pro děti náročné. Princip ale není vůbec špatný. letos to učí kolega a tím, že to tak ona třída má už 2.rokem, berou to lépe, zvykli si.
taky narážím na to, že prvostupňové učitelky nepovažují aj na prvním stupni za důležitou a spíš zbytečnou, což je pak super motivace, když mi kolegyně řekne, že je to stejně k ničemu. na jednu stranu je chápu, pracují s dětmi, které často neumějí ani pořádně česky, mají třeba výraznější vadu řeči, snížený intelekt, výraznější SPU, takže to vidí ze svého pohledu, co práce je stojí naučit je češtině a matematice.
Předchozí