Přidat odpověď
Syn (2tř.) nosí poslední dobou horší známky z ČJ, největší problém jsou diktáty a kvalita psaní. Co se kvality psaní týká, myslím, že kdybych s ním oběhla nějaké instituce, tak by možná byl uznán jako disgrafik, nevím...
Každopádně včera jsem navrhla, že budeme trénovat diktáty doma (max. 3 věty). Byl z toho strašně naštvaný, křičel, že nic psát nebude (strašně nerad píše už od 1.třídy). Nu, včera jsem ho už netrápila, protože už byl unavený, jenže dnes mám pochyby, jestli na tom trvat (za cenu mého nátlaku a křiku z jeho strany), tj. jestli by to vůbec mělo význam, jestli se diktáty doma někomu osvědčily?
Ještě by mě zajímalo, jestli děti na začátku 2 tř. musí vědět, kde je měkké "i" a kde tvrdé "y" ? Mě přijde, že to ještě vědět nemusí a pí. uč. by měla u diktátu říci, jaké i se ve slově píše.
Díky za odpovědi.
Předchozí