To bych samozřejmě ráda, jen jsem narážela na to, že přístup "mezi", tzn. začít zlehka a pomalu přitvrzovat, je ještě pro dost lidí zkousnutelný. Já nějak nevím, jak dítě motivuje to, že po 3 týdnech dostává čtyřky a pětky. Jinak já známky nepotřebuji a dávám minimálně - vystačím z 90% s razítky. A ta vyjadřují občas "lehkost" s jakou byl úkol splněn - takže např. nosorožec v písance je znamením toho, že to nakonec šlo, ale těžce vydřeno (nosorožec neustoupí a jde si za svým, případnou překážku převálcuje), kdežto třeba lvíček v matematice ukazuje, že bylo zvládnuto s královským přehledem
. Těch razítek mám aktuálně asi 15, i když je většina neutrální a žádné negativní. Jinak v DŠ bych dala tu špatnou známku sobě, že ano - že jsem je to blbě naučila a ještě si je z toho troufám zkoušet
.