| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Monty, to je přesně ono, to znám až moc důvěrně.
děcko z nějakýhio důvodu slže, přestože inteligenci má dostatečnou, a prootže ho to demotivuje, tak odmítne předmět jako něco, co ho nezajímá, čemu se věnovat nebude. A pak neumí nic

Jenže základem je chyba ve vnímání matematiky jako něčeho, u čeho je potřeba naučit se zpaměti třeba tu násobilku, není potřeba umět ji zpaměti, stačí umět ji odvodit, není ptořeba vědět, že nějaký příkad se nějak řeší, lepší je odvozovat, jenže naše škosltví je proto takto zdlouhavým logickým postupům, potřebuje rychle správnou odpověď a pak se divíme, že logika je pro děcka něco, co nepoužívají.
Je jasný, že odradíš děcko už tím, že po něm budeš chtít denně počítat 20 příkladů, taky jsme si tím prošla, navíc existuje něco jako je dyskalkulie a ta je mrška pěkná potvora, strašně těžko se odhalí. U nás o ní jsem docela přesvědčená, prootže syn i ve svých 15 dokáže tvrdit, že 2+3 je 6 a 2*3 je 5 a v§ůbec mu to není dovný, když má dovolenou kalkulačku, spočítá cokoliv, bez kalkulačky je ztracený.Jenže jak může neumět něco tak primitivního, že.
V ppp, kam jsme ho vnutila s tím, že má inteligenci velkou a v matice selhává na celé čáře (na gymplu) mi potvrdili šechno - velkou inteligenci, nadprůměrný matematický schopnpsti, strašně pomalý tempo a chyby v numerice. Ale dyskalkulii nepotvrdili, tu opatrně obešli s tím, že už je mu 13 (předloni) a kalkulačky v tomto věku už bývají povolený, navíc v tomto věku už to umí i rychle odvozovat

každopádně pomohl až jiný přístup učitelky, právě to povolení neudělat vššechno, nestihnout, a nebýt z toho nervózní, teď sice pokazil písemku na opakování minulýho roku, ale další nový učivo - s kalkulačkou a s použitím logiky zvládá celkem v pohodě

taky s mi (u cizích) osvědčilo doučování (dělala jsem to asi 8 let) - oni byli přinucení se na to podívat i jnak, hodinu se jim někdo cizí věnuje, oni ví, že je to za peníze, takže fakt makají a odcházeli ode mě absolutně zničení, ale za pololetí se nám povedlo zlepšit i o dva stupěn známku a zvednout sebedůvěru, všichni měli problém s matikou a nakonec mají všichni maturitu, nikdo nepropadl, všem se povedlo se s tím porvat, ale chce to makat hodně navíc, ale nemá smysl dělat znovu to, co se chce ve škole

jo a jinak vysvětluju svýmu potomkovi, že jestli chce dělat v životě něco s fyzikou, tka musí umět matiku - ne počítat, to umí kalkulačka, ale musí vědět, co do té kalkulačky naťukat, a taky musí umět chemii, protože chemie a fyzika mají společnýho víc, než si zatím dokáže uvědomit


Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 7+2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.


(C) 1999-2018 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.