Přidat odpověď
Nalepím to třeba sem. Zajímalo by mě, jestli je zapomínání víc doménou kluků a jestli se to s pubertou zhoršuje. Syn začal mít problém v tomto směru loni v šesté třídě a jde o češtinu, protože tam mívají nejvíc úkolů. Letos mi přijde, že je to horší. On je schopný si úkol zapsat, ale pak ho prostě neudělá, někdy že zapomene, možná z lenosti nebo nevím, co v hlavě nosí. Pomáhá, jen když k němu přistupuju jak policajt a sama kontroluju zápisy v deníčku. V momentě, kdy se ho jen zeptám, jestli má vše hotovo do školy, úkoly apod., tak je schopný říct, že jo a druhý den donese v žákovské knížce, že OPĚT neměl domácí úkol, nepřišel si ráno před školou něco opravit, dopsat apod. Nebaví mě to, pořád dokola mu vysvětlujeme, že mu tento přístup zhorší známku z češtiny. Navíc mě nebaví ty jeho nálady, v podstatě většinu času na nás jen štěká, všechno mu vždy svými požadavky zkazíme, má věčně špatnou náladu, je výbušný, ukřičený. Ach jo.
Předchozí