Přidat odpověď
Kahlan,
jasně, můj syn taky napíše spousta věcí navíc v předmětech, který ho baví. Teď tedy přišel s tím, že už nebude dělat dobrovolně referáty, protože to spolužáky nezajímá, což mi sice přijde škoda, ale co s tím nadělám. Když ho to nezajímá, tak se musí přinutit naučit se aspoň to, co se od něj chce, což zvládne, když o tom ví, i když mu to trvá dýl. On je typ, kterýho baví učivo v souvislostech, ale pamatovat si samotný věci už tak moc ne, třeba v tom zeměpise je to klasický příklad - když má popsat, jak něco funguje, třeba pohyb zemských desek nebo koloběh vody, tak to popíše obšírně vč. těch věcí navíc, ovšem naučit se samotný údaje, to ho nebaví a trvá mu to delší dobu. Jenže když o tom neví, zapomene na to... tak je v háji.
Nedávno dělali test ze slepé mapy, fakt těžkej, protože měla většina třídy trojky, čtyřky a pětky, on měl jedničku a když to kvůli špatným výsledkům učitel opakoval, tak ji měl zase, ale pak píšou test, na který zapomene a má rázem čtyřku nebo pětku, i když třeba tak těžký není.
Předchozí