Monty,
syn se musí nějakým způsobem si to zapisovat.V tom je právě ten háček.Syn od tý doby,co to dělá má o hodně lepší výsledky,málo na co zapomene.Opravdu je to minimum.
Strašně mu to pomůže.Jaký je důvod toho,že si to nezapíše?
Po tom bych se asi pídila.
Potom už nevadí,když na to zapomene.Protože pak už musí přijít ten rodič a říct,co máš zapsáno?
Syn už se do toho ani nedívá a pamatuje si to,ale bez toho notesu to bylo hodně podobné jako u Vás.
A jinak klid,jestli je v sedmičce,tak se to srovná.Syn začal právě fungovat až od tý sedmičky pololetí,když měl ty tři trojky a několik dvojek,a ve škole mu právě několik učitelů řeklo,že je to ostuda,protože má navíc.
V páté třídě dělali nějaké ty testy,a on měl fakt hodně dobrý ty výsledky ze třídy.
Do PPP jděte,já tam s ním byla,kvůli nemocnosti před nástupem do školy,a psycholog mi řekl,že nebude problém ve škole,tak si to připomínám