Přidat odpověď
Jj, je to z mnoha důvodů nesmyslná a typicky laická představa, nic ve zlém.
Učitelova práce je hledat cesty. A taky to, co na nich uvidí, prožije a zpracuje, říkat žákům kvalitním jazykem.
K tomu může, pokud si na něj zrovna potrpíme, portfolio posloužit jako nástroj (oblíbené ptydepe), ale samo o sobě nikdy nemůže být CÍL učitelovy práce, tak jako jí není např. hodnocení.
Vzhledem k tomu, že ve škole se pracuje s dětmi, tj. s živými lidmi, není možné, resp. ne není možné, možné to je, ale není to účelné a ani teoreticky správné, připravit podrobný plán práce na jeden rok dopředu.
Zrovna tak sebelepší student nevyprdí na rok dopředu portfolio originálních nápadů a není to vůbec třeba, protože nápadů, včetně těch dobrých, jsou plné metodické portály, stačí kliknout.
Čili co je téma...pominu, že zadávání pedagogických diplomek není moje profese a celkem už toho lituju, protože je to bezva živobytí, kromě toho jsem známá poradna, takže např:
Jeden nápad, nový, dobrý, teoreticky podložený, didakticky rozpracovaný, provedený v praxi s vyhodnocením statistickým, pokud možno.
Prověření vlivu nespojitého psaní na úpravu dysgrafiků na prvním stupni.
Zhodnocení, jak učitelé na prvním stupni používají tonální intonační metody. Porovnání výsledků.
Objevení metody, která umožní 90% žáků deváté třídy základní školy pochopit, co to jsou rovnoběžky a co poledníky (trochu vtip, ale hodilo by se to).
Předchozí