ja u svych dysgrafiku upravu nehodnotim, protoze je to prave ta uleva na zaklade odborneho posudku, ktera ma byt dysgrafikovi skolou poskytnuta. precti si pozorne, co ve zprave stoji, i dysgrafie ma ruzne nuance - nekterym detem pomuze linkovany sesit, u jinych je to zbytecnost, protoze to neni jen o vzhledu pisma, ale dodrzovani lineatury samotne, preskrtavani, mazanice, semtam utrzeny rozek nebo dira ve strance...
a ke druhe otazce - ano, trvam na pomuckach, na kterych se dopredu domluvime, ze je deti budou mit. za zapominani piseme datum do zapom. listu v zk, v ramci 1 mesice deti maji narok bez postihu zapomenout urcity pocet du nebo pomucek, pokud maji vice, plynou z toho kazenska opatreni.
vis, je to tezke, prezit se to pravdepodobne da (pokud si pred hodinou tu pomucku sezene nekde jinde, neresim), ale jde take o to, naucit se dodrzovat domluvena pravidla.