| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

kamb, upřímně, jsem líná a nebaví mě to. během školního roku jsem fakt unavená, vstávám s 5.30, mám 15min na sprchu, vlasy, pak budím děti a v 6.15 vycházíme z domu. spát chodím pozdě, studuju, dělám to po nocích, případně do noci opravuju, připravuju hodiny. mám citlivé oči a pleť - na růžovku opravdu nemůžu patlat kde co, našla jsem nyní CC krém, který je přímo na to, tak jsem investovala, takže alespoň krém si dám, trochu kryje. kruhy pod očima nezamaskuju, když mám silnou alergii, mám rudé oči a nic s tím nenadělám, v poslední době to mám denně. oči mi slzí celou zimu, vyjdu ven a pláču.
občas si dám alespoň řasenku, ale faktem je, že spíš až ve škole, poté co zvládnu ten ranní maraton obstarání dětí, odvedení do školky, příchod do práce. pak si vydechnu, dám si řasenku, když se mi chce, i linky.
ale zjistila jsem, že moje osobnost na makeupu nestojí. ty děcka mě mají rády i tak, bez líčení, akorát pak mají rodiče někdy problém poznat, že nejsem studentka. měla jsem období, kdy bych bez make upu nevylezla, nebo alespoň bez řasenky. měla jsem i období, kdy jsem chodila úplně nenamalovaná. a je to i jedno, svět svých vzhledem snad neurážím.
faktem je, že na koncert/do divadla ... se namaluju, tak zcela přírodní nejsem. třídní schůzky jsem už absolvovala namalovaná i nenamalovaná.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 6+0= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí: