Přidat odpověď
Tino,
ten, co jsem sem dávala, je také od Nové školy. Ony jsou dvě, mám dojem, že to dělají manželé, že původně dělali spolu a pak si nějak začal každý svou řadu. Mně se líbí obě.
Jo a to první čtení pro genetickou metodu už je v tuhle dobu smysluplné, to jsem psala, že genetickou metodou už touhle dobou děti čtou jednoduché příběhy. Není tam to omezení ve složení slov, jen v délce a i tak už ty děti těch 6 písmen většinou bez problémů zvládají.
U slabik se v tuto dobu začíná s tou zavřenou, takže první třípísmenná jednoslabičná slova, k tomu pětipísmenná slova s tou jednou třípísmennou slabikou na konci, pokud to dětem jde, můžeš už šoupnout tříslabičné slovo s otevřenými slabikami (takže 6 písmen).
Ale to porozumění ještě dost hapruje, takže vymýšlet složitosti a věty, které dospělákovi přijdou rozumné, je někdy fakt zbytečné, protože to dítě nemá šanci to pobrat.
Vím, že to někomu přijde nepochopitelné, ale touhle dobou prvňák, který se učí slabikovat, tak slovo PLES přečíst nedokáže (nebo třeba dokáže, ale rozhodně ne každý), zatímco ten, co se učí genetickou, takové slovo čte už dva měsíce. Za půl roku už tam žádný rozdíl nebude. Ale v tuhle chvíli holt to slabikování moc možností nedává. Leda když se některá slova nahrazují obrázky, s tím už se dá dost pracovat, ale to jsem v moc slabikářích nenašla.
Předchozí