Přidat odpověď
marketo,
jenže tos nikde neuvedla, že píšeš o běžném týdnu, tady byla řeč o náloži na prázdniny.
Ostatně to nikdo nezpochybňuje, že toho má dítě od maargitt přehnaně.
Bohužel je to tak, že některé děti dojedou na to, že rodiče zájem nemají, o práázdninách ani o víkendu, dokonce ani v době nemoci a po nemoci s nimi nic samo do sebe neprocvičí, takže tam může trochu pomoci ten povinný úkol. Nebo taky ne, pak je to opravdu na učiteli, ale v tu chvíli je rozhodující, kolik jich učitel ve třídě má. Celkem, i těch zanedbávaných. Protože když jde o jedno dítě z dvaceti, tak je to brnkačka, když jde o deset z třiceti, jsi namydlená, protože nemáš příležitost se jim jakkoliv individuálně věnovat.
Jinak v běžném týdnu je to s úkoly diskutabilní, jestli mají smysl nebo ne. Já třeba dávám jeden denně a snažím se takový, aby ho dítě zvládlo udělat samo, prostě jen pro ten pocit, že to dokáže. Proto je to většinou jen sloupeček příkladů, nějaké to psaní podle předlohy apod., zajímavější úkoly, u kterých ale může dojít k nejasnostem ohledně vypracování, si nechávám do hodin. Právě proto, aby dítě nedojelo na to, že neví, co s tím, a rodič nemusel tápat a ptát se, co tím asi učitelka chtěla říct.
Předchozí