Přidat odpověď
Umami, přečetla jsem si všechny příspěvky v diskuzi a zdá se mi, že vlastně nevíš, co chceš. Tvé děti se dle tvého názoru chovají tak, že je prodavači nemusí napomínat. Přesto je napomínají. Tak proč asi. Chceš, aby tvé děti byly brány jako zákazníci / příklad, kdy si dítě vybírá barvu bot nebo točí stojanem s pohledy/, ale když je prodavači berou jako zákazníky a upozorní na nebezpečí pádu stojanu, tak se ti to nelíbí. V příspěvku se stojanem jsi to vyjádřila moc pěkně, že ty, jako dospělý, bys věděla, co prodavači odpovědět. Vyznívá to tedy tak, že bys byla na něj spíš nepříjemná. A za to, že někteří dospělí používají vzhledem k dětem ostřejší dikci, může velmi často dospělý doprovod dětí, který děti nemá dostatečně pod kontrolou. Myslím, že by pomohlo, kdybys měla děti stále blízko sebe a neposílala je někam samotné, třeba ke stojanu.
A abych odpověděla na otázku: Mám 3 děti a nikdy je nikdo nenapomínal, ale pravda je, že jsme se pohybovali po obchodě v klidu a pohromadě.
Předchozí