Kukuřice, s naším dysfatikem jsme se učili tak, jak to píše Divá Bára, prostě tak nějak za pochodu, využívala jsem všechny možné situace, co se nabízely, taky jsme téměř neseděli nad nějakými materiály...knížky měl odmalička rád, to jo, ty jsme si prohlíželi a četli, ale jinak jsme většinu věcí trénovali někde venku, po cestě, v parku, v autobuse apod... Do školky chodil tedy do speciální, ale hlavně kvůli tomu, že prostě nedával větší množství dětí kolem sebe, stejně tak i do školy šel do logo třídy, kde jich je 7 a je naprosto spokojený, jedou běžným tempem...číst se učili slabikováním, první třídu skončili jako klasické základky - četl všechno, psal psacím a sčítali a odčítali do 20 s přechodem desítky...žádné poruchy učení u něj naštěstí nenastaly, aspoň zatím tomu nic nenasvědčuje a i logopedka ve škole a jejich učitelka, která je speciální pedagog, tak se shodují, že všechno vypadá v pohodě