| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Dobrý večer,

prosím o radu. Budu se snažit to napsat ve zkratce:

Na Mall.cz jsem koupila sušičku (už nikdy více takovou velkou věc, při reklamaci je to fakt problém), po cca 1,5 roce se při otevření dvířek (po sušení) začaly objevovat na prádle chuchvalce prachu. Servisák přijel, sušičku vyčistil s tím, že by bylo lepší ji odvézt do servisu, kde by ji vyčistili pořádně, ale necháme to zatím tak a já zavolám. Volala jsem za cca měsíc, problém stejný. Sušičku odvezli, vyčistili, vyměnili filtry a já ji pak celé léto nepoužívala, až ke konci. PO několika sušeních opět stejný problém. Tak znova přijel chlap, že ji odveze a vyčistí. S tím jsem už nesouhlasila, protože by to byl nekonečný příběh a mi navíc končila za cca měsíc záruka. Po docela dlouhém dohadování mi napsal, že nesouhlasím s opravou pro opakování se stejného problému a že chci odstoupit od smlouvy.
Na Mall jim stačilo poslat všechny servisní papíry s fakturou. To jsem udělala. Písemně mi potvrdili obdržení papírů 27. 11. 2015 s tím, že nyní bude přímo Panasonic vyřizovat reklamaci a že to možná potrvá. Dnes je 10. 1. 2016 a já nemám žádnou zprávu.

Mám právo požadovat vrácení peněz, i když je sušička stále u nás?? Doprava stojí 800,-- Kč, čekala jsem, jak se to vyvrbí, abych neplatila dopravu tam a zpět 1.600,-- a oni mi neřekli, že je sušička v pořádku ~o~.

Jak mám nyní pokračovat s vyřízením???? Moc díky za rady. U kamenného prodeje je mi jasné, že přivezu zboží a do 30 dní musí být vyřízeno. Tady vůbec nevím jak dál....

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 9-2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.


(C) 1999-2018 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.