Přidat odpověď
proti pojištění obecně nic nemám, naopak, díky za ně
ale mám zkušenost, že po tobě chtěj podepsání smlouvy, klidně bez toho, aby sis to přečetl
jednou jsem byla u pojišťovačky asi 3-4, chtěla jsem pojistit chatu proti vykradení, popsala vše, klidně by mě pojistila. Ale po přečtení smlouvy a podmínek jsem zjistila, že bychom z pojistky nedostali nic, protože např. jsou tam nízko okna, veranda... a takhle jsem u ní byla několikrát. Na konec se chata ukázala nepojistitelná, ale ona by mě klidně pojistila a až by nás vykradli, tak bychom nedostali nic. Tj. nesolidnost.
Neříkám, že to dělají všichni, ale předpokládám, že ten byznys je do toho tlačí. Příliš času s klientem nestrávit. Já bych to takhle dělat nemohla. Aby někdo roky platil pojistku a pak nic nedostal.
Totéž různé stavební spoření, tlačili mne do toho, abych to nečetla (samozřejmě čtu).
Půjčky - no já bych na to neměla. Ano dospělí normoš člověk je klient, který si to musí spočítat, ale často po půjčkách sáhnou lidé v tísni, neschopní dobře uvažovat... lidé, kterým když někdo říká nebojte, půjčte si, kdyžtak se pak nějak domluvíme se splátkami a podepíšou, takových tržně negramotných je pořád hodně :-( příčí se mi, že na nich někdo takto vydělává, byť si mohu říct, že jsou to hlupáci a jejich problém.
Předchozí