Přidat odpověď
Ráchel, dle mého "studijní typ" není rovno osobnosti, která jednou v něčem přínosném vynikne.
Studijní typ v kontextu víceletého gymnázia je dítě, které se na tom gymplu prosperuje.
Jak tu budoucí prosperitu "odhadnou" jednotlivé gymply nastavením přijímaček je jiná otázka, ale nemyslím si, že by "studijní typ" byl nějaký mýtus.
Jedničkáři "vydření" to nejsou, ti by neměli projít přijímacími testy (to projdou jen ti, jak psala Monty, kteří jsou vydření i na ty testy - např. za desetitisíce).
Ti, co mají nevydřené jedničky to jsou.
Ti, kteří mají i pár dvojek, ale vše levou zadní, to také jsou.
Pokud ale i při snaze nemá dítě na základce vyznamenání (nebo jednu trojku a jinak 1, takže vyznamenání nemá, ale...), tak dle mého studijní typ není.
Pokud dítě není studijní typ (nebude prosperovat na studiu), ještě to neznamená, že nemůže jednou být osobností, která pohne dějinami (i vědy třeba). To jsou různé věci.
My se tu teď ale bavíme o přijímačkách a (ne)vhodné váze známek ze ZŠ. Je to sporné, je to těžké, ale již asi po desáté píšu, že stavět celé přijímačky na tom, co se v den D v testech T dítěti podaří, je taky nespravedlivé.
Předchozí