Přidat odpověď
Lído
s tím gumováním, ono to asi hraje roli jak píšeš, protože jak přehazuje ta písmenka, tak občas to prostě opraví a přeháže to zas jinak. Teď už třeba trochu umí to že si vygumuje jen napojení nebo půlku slova.
Ale ono v tom hraje podle mně dost roli povaha, má takovou vrozenou "akurátnost". Ještě že nemají systém škrtání slov a napsání znovu (jak jsem tu četla že někde dělají), to jsem kvůli rychlosti a aby se tím neunavoval zkoušela doma, ale to nesnese vůbec, aby tam měl škrtané.
No on už jako batole řadil věci do řad, měl systém u svých věcí na to jak kde má být.
Má třeba daný a neměnný postup na to v jakém pořadí si obléká věci apod. I když je mu třeba zima, stejně si nejdřív obleče ponožky a triko až potom.
Ještě v první třídě když měli předepsané používat tornado a k tomu mohli zmizík, tak to bylo úplně ... (popíšu zážitek z dom.cvičení) ... dal vršek na pero, vytáhl z pouzdra zmizík, vyzmízíkoval celé slovo, zavřel zmizík, dal na místo do pouzdra, otevřel pero .... přepsal celé slovo, pokud si tedy ještě vůbec pamatoval jaké slovo to bylo. Mezitím byl ještě schopen 2x si podat něco co se mu skutálelo z lavice. .... no a třída byla mezitím úplně jinde.
Naštěstí jsem pak objevila kouzlo gumovacího Pilota, s tím se to trochu zrychlilo.
Předchozí