Přidat odpověď
Marto,
ja nepisu, ze kolik otviraji trid neni dulezite, ba prave naopak.
Ehm, vyhledala jsem to teda a letosniho maturanta to bylo takto:
Dostal 57 bodů z 60 z M, 55 bodů z 60 z ČJ /nejlepší výsledek ze 148dětí, co PZ psaly/ Čtenářská gramotnost 23 bodů /nejlepší výsledek ze 148 dětí, víc nikdo neměl, maximum nevíme/. Celkem měl 151 bodů (15 bodů dostal za výsledky za vysvědčení v ZŠ a 1 bod za doručené výstupní hodnocení). Umístil se na prvním místě, druhé dítě za ním mělo dokonce o 14 bodů méně. V přijímacím řízení na naši školu se neberou ohledy na to, že se umístil na 1. místě v Matematickém klokanovi. Body navíc se dávají pouze za tzv. předmětové Olympiády.
No a druhe dite (moznost 2 prihlasek na statni gymply):
a) Jako první psala testy na gymnázium, které má SCIO testy. Umístila se na 33.-34. místě. Holčička na prvním místě měla 85,9 bodu, nase dcera měla 81,0 bodu. Dcera byla přijata, brali 60 dětí, bylo 389 uchazečů!
V českém jazyce měla nejlepší výsledek, přestože věděla, že se jí jedna odpověď nebude počítat – u SCIa se nedá 3x měnit odpověď na jednu otázku. V OSP testech měla společnost SCIO chybu již v zadání a jedna odpověď se tudíž vůbec do výsledků nepočítala.
Dobrovolný příspěvek za přijímací zkoušky: 120Kč.
b.Gymnázium, které psalo vlastní testy:
Dostala 44 bodů z 50 z M, 46 bodů z 50 z ČJ /nejlepší výsledek byl 48 bodů/, čtenářská gramotnost: měla 16 bodů z 20. Celkem měla 123 bodů. (15 bodů dostala za výsledky za vysvědčení v ZŠ a 2 body za předmětovou olympiádu z matematiky – v okresním kole byla první). Umístila se tak na druhém místě ze 342 uchazečů, dítě na prvním místě mělo o 3 body více a uchazeč na třetím místě měl o 1 bod méně. Rozhodně je dobré si předem zjistit, zda vybrané gymnázium při přijímacích zkouškách olympiády či soutěže zohledňuje, je dobré si zjistit termíny olympiád. Případné body za umístění jsou u zkoušek velkou výhodou.
Předchozí