Přidat odpověď
Loni jsem měla prvňáka, který byl mimo, hodně unavenej a bylo nutný se dost doma učit.
Osekala jsem, co šlo (nechala jen flétnu - už by nezačal a oddíl - hodně tam chtěl chodit a dost mu to dávalo). Víkendy jsem nechávala celorodinně hodně volný, družinu minimalizovala.
Doma pokud byl unavenej, tak se na televizi koukal (ev. i pohádky v angličtině), hodně se zabavil s bráchou (lego, autíčka, kappla), se mnou si spíš povídal u nějaké činnosti.
Pilovali jsme čtení (aby začal číst co nejdřív sám) - četl kus říkanky, kterou jsem četla zbytku, pak zase já - knížky hojně ilustrované, aby u toho ostatní taky vydrželi.
Nákupy a většinu domácích prací jsem se snažila mít hotovou dopoledne (ev. večer).
Nejvíc to odnášel prostřední, nechávala jsem ho občas doma (zejm. když nejstarší by dýl ve škole), abych to kompenzovala.
Hodně sil... mimochodem ve druhé třídě je to sice lepší, ale žádná hitparáda.. :-((
Předchozí