Přidat odpověď
Monty,
fakt nejde o náplň té činnosti. Zájmy jsou různé.
Ale jako příklad uvedu psaní do písanky. To je taková klasika.
Dáš dětem k dispozici písanky a volný list papíru a řekneš jim, ať píšou. Po nějaké době najdeš část kluků, kteří píšou na volné listy papíru, část jich bude na ty papíry kreslit...a holky budou kroužit písmenka do písanek podle předlohy.
Dáš jim stavebnici. A než stihneš říct, co mají dělat, kluci mají postaveno cosi, holky čekají. Když jim řekneš, aby stavěli cokoliv podle návodu (více možností), půlka kluků staví cosi, druhá půlka nic, sem tam někdo to zkusí, ale stejně tam vrazí něco svého, nějaké vylepšení. Holky všechny podle návodu. Pak řekneš, ať postaví, co chtějí. Půlka kluků staví cosi, další začnou stavět podle návodu. A holky se ptají, co mají postavit, případně se inspirují návodem.
A pořád píšu o většině....vždycky se najde výjimka toho i toho pohlaví.
Předchozí