| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat názor k článku Škola od 9 a stejnokroje?

Lízo nějak mě napadá jen jedna věc, napsal jsem jen svůj názor, a nikoho jsem tu nenapadal, to ty píšeš dost ukřivděně. Není mimo mísu, že jsem napsal o skoro nulové imunitě, jsem lékař zabívající se onkologií proto nechápu když někdo může napsat, že imunita brání v dojezdu do školy . Takových dětí je spousta se sníženou imunitou a rodiče to berou naprosto normálně a dojíždějí s nimi do školy denně to je to co mě namíchlo. Snížená imunita není nemoc dá se minimalizovat a dokonce i vyléčit,denně se setkávám s dětmi po transplantaci srdce, nebo ledvin a tak, a samozřejmě s onkologickými obtížemi, u těch je nulová imunita ty se musí učit v nemocnici, nebo je učí doma u těch to chápu u jiných, stejně jako stěžování si na brzké vztávání nechápu. Každý má sice nainstalovaného svého budíka v sobě, ale dá se to posunout tím že jde včas spát, takže nevím co tu řešíš?Pokud Milada bude chtít napsat, napíše svůj názor na to ji bránit nemusíš, možná neznám její případ, ale znám spousty případů, které svoji chorobu neberou jako nemoc, ale naopak se snaží žít normálně, což dojíždění MHD obsahuje.Ještě k těm jiným přízpěvkům, třeba o stejnokrojích. Dcera je nosí a je s tím moc spokojená, nejezdí ve stejnokroji MHD ani autem převlékají se na šatně , a děti by nenapadlo vysmívat se tomu druhému, že nemá mobil, nebo starou sukni od vietnamců, záleží hlavně na vedení školy a rodičích k čemu děcka vychovali.Ale domácí škola? To je trochu nešťastná činnost, děti tady v nemocnici ji mají denně, a těší se až vypadnou mezi ty své spolužáky, protože domácí škola je jen jedna z povinností nemají tam žádnou zábavu se spolužáky a izolace tam vzniká, protože nemají poznatky zvenčí. Toť můj názor jako názor chlapa, názor na domácí školu, která ne že není , ale je svým způsobem pohodlná pro rodiče, ale nevhodná pro děti. V Americe a Austrálii byla tato forma nutná, protože do školy to měli děti i někol