Přidat odpověď
Fed,
není to úplně tak s tím čtením. V druhém pololetí je naopak největší rozdíl, protože ti s genetickou už umí opravdu číst, mají nacvičené čtení shluků souhlásek, dvojhlásek, dě, tě, ně, di, ti, ni, dlouhá slova, mají všechna písmena, většinou už i malá tiskací.....takže čtou už delší texty, pohádky, příběhy.
Zato teprve začínají psát první psací písmena. Ale tiskace už jsou schopní psát i diktáty vět, v té technice jsou i v psaní napřed.
Naopak ti s A-S mají v tuhle dobu tak polovinu abecedy, což je ten nejmenší problém, ale teprve začínají s těmi složitějšími hláskami, slovy, texty, teprve se učí orientaci v textu. Tohle vše je rozložené až do konce školního roku.
V psacím písmu už zvládají slova, někdy i ty nejjednodušší věty, ale stále jen na úrovni otevřených slabik a dvojslabičných slov.
Teprve koncem první třídy se ty rozdíly mezi metodami mažou.
Takže kdyby teď někdo přecházel ze třídy s A-S do třídy s genetickou, a neměl už čtení "naskočené", tak by se moc nechytal.
Předchozí