Přidat odpověď
maargitt,
na druhou stranu, pokud potíže přetrvají i do druhé třídy, tak řešit potřeba to je, protože obtíže s psaním, a k nim patří i to křečovité držení tužky, vede k těm dalším problémům....o tom je dysgrafie,ne o tom, že dítě škaredě píše, ale že to, jak moc je pro něj vedení psacího náčiní náročné, tak má problém řešit to ostatní kolem psaní, tedy aby tam mělo všechna písmenka, čárky, háčky, později správná i/y...to už nestíhá a navíc to psaní strašně vyčerpává...
Mám ve třídě kluka, který píše moc hezky, loni mu to tolik nešlo, teď má fakt hezké písm....ale je to pro něj taková dřina, že právě nezvládá to okolo, při psaní je pořád v křeči, i když není pod tlakem, unaví ho pár slov.....to je podle mě dysgrafik jak vyšitý...a přitom písmo fakt líbivé, i když ne čistě písankové.
Předchozí