Vzhled písma jsem zařadila mezi věci, které řešit nehodlám. Je mi do značné míry fuk, jak dcera píše. Potěší mě, když je někde hezké písmenko, tak na něj ukážu a pochválím ho. Upozorňuju na chyby v napojení písmenek apod., proč je třeba chyba, když dělá mrňavé psací l, ale celkově nepovažuju úhledné písmo za důležité.
Jo ale co tak vidím:
- doma se dcera nedokáže tolik soustředit a to psaní to odnáší asi nejvíc
- když se dcera snaží tak v tom má nejvíc chyb. To vidím na různých přepisech tiskací - psací. Teď jsme zkoušely, že si to napíše nanečisto (pravda bez řádek) a pak to přepíše. No a dopadlo to tak, že jsem jí s sebou dávala oba sešity, aby paní učitelka viděla, že se fakt snažila a neodflákla to. Chtěla jsem jí namotivovat, že nebude žádná práce navíc, když se bude snažit psát to pomalu, hezky... No už to dělat nebudu, je to úplně k ničemu
- a ještě nám pomáhá z levných knih na Andělu písanka, má předepsanou celou řádku, to mi přijde lepší pro zafixování tvaru písmene. Pokud mi mladší nesnědl obálku (U požil v úterý), můžu ti napsat název.